Kūrybinis partneris Jūsų renginiams ir komunikacijai!
Tel.: +370 612 45994
El.p.: armina@lovemedia.lt
Ar pranešimai spaudai vis dar aktualūs? Mes sakom – ir dar kaip!
Swipe’ink ir įrodysim, kodėl verta investuoti į viešuosius ryšius. 📰
O mes žinome, kaip pasiekti rezultatų net ir be didelio biudžeto — su gera istorija, kuri užkariauja skaitytojų širdis.
💌 Reikia pagalbos? Susisiekite: gabija@lovemedia.lt
www.lovemedia.lt
Šį šeštadienį Klaipėdos Akropolyje – daug vizgančių uodegų, skanukų ir laimingų keturkojų. 🐕
Kartu su @joseralietuva įgyvendinome dar vieną Augintinių sveikatos dieną: dalyvavome kinologės Rasuolės ir jos šaunios australų aviganės Milkos edukacijose, mokėmės geriau suprasti savo augintinius ir, žinoma, smagiai leidome laiką! 🐶✨
Džiaugiamės galėję prisidėti prie keturkojų ir jų šeimininkų džiaugsmo. 💛
@akropolislietuva
Nuo mokyklos aktų salės šurmulio iki legendinių kaimo baliukų, nuo mandarinų kvapo iki diskotekos sporto salėj… Dabar įsivaizduokit, jei visa ta nostalgija atgimtų jūsų įmonės renginyje? 🎶💃🪩
Mes tikim, kad įsimenantis renginys gimsta tada, kai drįsti sukurti netikėtumą. Atraskite mūsų siūlomus įmonių renginius arba susirašykime ir aptarkime, kaip galime nustebinti jūsų darbuotojus. 💌
armina@lovemedia.lt
https://lovemedia.lt/imoniu-renginiai/
Šiemet jūsų įmonės vakarėlis gali būti:
❌ „copy-paste“ – tie patys atlikėjai, ta pati programa ir kiekvienais metais besikartojančios pramogos.
✅ nauja, drąsi patirtis, kuri sustiprins komandą ir sukurs „wow“ efektą.
👉 Spėkit, ką renkamės mes?
O kodėl saugus kelias ne visada yra pats geriausias, pasakoja Love Media agentūros vadovė @armina_stan_
Turime pasiūlymų jūsų įmonių renginiams, kurie ilgai liks nepamirštami. Pakalbėkime:
armina@lovemedia.lt
https://lovemedia.lt/imoniu-renginiai/
el. paštas = senamadiška?
🔎 Skaičiai sako kitaip:
➡️ 55 % visų metų pardavimų atėjo būtent iš el. pašto.
➡️ Grąža = 36 € už investuotą 1 €.
➡️ 20 % grįžtančių pirkėjų.�
O ką jau kalbėti apie automatizacijas, kurios leidžia personalizuoti turinį ir taip generuoja dar geresnius rezultatus nei tipiniai naujienlaiškiai.
👉 Parašykite ir aptarsime, kaip tokius rezultatus galime atnešti ir jums: gerda@lovemedia.lt
www.lovemedia.lt
Reklamos daug. Įsimenamos istorijos – retos. 🎯
Su @_activus_ įvykdėme influencerių kampaniją, kuri ne tik gražiai atrodo „feed’e“, bet ir:
✔️ supažindina auditoriją su naujais produktais.
✔️ didina pasitikėjimą prekių ženklu per rekomendacijas.
✔️ kuria prekės ženklo matomumą ir įsimenamumą.
Jei galvoji, kad metas apie tavo brand`ą kalbėti garsiau influencerių pagalba (o gal net ir už Lietuvos ribų) – susisiekime: gabija@lovemedia.lt
www.lovemedia.lt
✨ Social media naujiena: dabar turinį gali susieti į serijas!
Kodėl verta tai išnaudoti?
🔗 Serijos padeda sekti vieną temą iš eilės be jokių pastangų.
🔗 Auditorija gauna aiškesnę vertę sekti paskyrą.
🔗 Lengviau išlaikyti auditorijos dėmesį ir gerinti žiūrėjimo trukmės rodiklius – algoritmams tai labai svarbu.
👉 Ar jau turi temą, iš kurios galėtų gimti pirmoji tavo serija? Mes galime padėti ją išpildyti – susisiek gerda@lovemedia.lt
www.lovemedia.lt
Praėjusį savaitgalį turėjome nuostabią galimybę sukurti įkvepiantį moterišką renginį @panorama.lt ! ✨
„Čia tik tarp mūsų“ vedėjos @aistekabas ir @gelmine_glemzaite kartu su stiliste @_sine_irina atskleidė rudens stiliaus paslaptis, o makiažo meistrė @rositadi demonstravo, kaip sukurti įspūdingą įvaizdį kasdienai. 💄
Buvo nepaprastai smagu matyti, kaip mūsų koncepcija virto gyva švente, suteikusia stiliaus, įkvėpimo ir puikios nuotaikos visoms dalyvėms! ✨
Sustoję pardavimai – ne priežastis panikuoti, bet signalas sustoti ir įsivertinti:
🎯 Ar tavo pasiūlymas tikrai pasiekia tinkamą auditoriją, o ne tik draugų ratą?
🌀 Ar išnaudoji visus kanalus tinkamai?
📊 Ar stebi duomenis ir signalus laiku, o ne tik reaguoji, kai jau per vėlu?
Susiduri su iššūkiais? Laukiame jūsų žinučių gerda@lovemedia.lt 💌
www.lovemedia.lt
Black Friday artėja – tai laikotarpis, kuris gali būti arba chaosas, arba didžiausių pardavimų mėnuo.
Sėkmės paslaptys? 👇 Plačiau pasakoja projektų vadovė @gerdeja. Ir ne, tai ne atsitiktinumas, o gera strategija, planas ir tinkamas startas. 😉
Pasirūpiname:
💻 Socialine medija ir skaitmenine rinkodara: net 3,2 EUR grąža už kiekvieną investuotą 1 EUR.
📧 El. pašto rinkodara ir automatizuotais laiškais: praėjusiais metais BF laikotarpiu net 56 % visų pardavimų atėjo iš el. pašto.
⭐️ Influencerių rinkodara: dirbame su influenceriais visose Baltijos šalyse!
📢 Viešaisiais ryšiais: žinome, kaip patekti į kanalus be jokių išlaidų!
Susisiek ir padėsime pasiruošti pirmiems!
✉️ gerda@lovemedia.lt
🌐 www.lovemedia.lt
Prekybos centrai šiandien yra daugiau nei vieta apsipirkti. Tai erdvės, kur susitinka laisvalaikis, kultūra ir emocijos. 🌿🎶
Mes mokame apsilankymą prekybos centre paversti tokiu, po kurio norisi dar vieno apsilankymo… ir dar vieno.
Kaip mums tai pavyksta, dalinasi Love Media agentūros vadovė @armina_stan_ .
Apsidairyk, ką galime pasiūlyti ir jūsų verslui: www.lovemedia.lt
Arba parašyk ir aptarsime sekantį jūsų renginį ar instaliaciją: armina@lovemedia.lt
Atsibodo žongliruoti viskuo? 🤹♀️
💡 Tam esame mes, Love Media – dirbame su didžiuliu kompleksu paslaugų, suprantame jų ryšius, padedame siekti realių rezultatų ir jūsų verslo tikslų be chaoso. 🌀
Nuo influencerių rinkodaros iki PR, nuo socialinės medijos ir naujienlaiškių iki renginių – mes tikime, kad, kai viskas sutelkta vienose patikimose rankose, darbas atneša tik geriausius rezultatus.
Pasikalbėkime:
📩 armina@lovemedia.lt
🌐 www.lovemedia.lt
#LOVEMEDIARENGINIAI
Tarptautinę mėsainių dieną atšventėme su trenksmu – kvietėme į grilio fiestą @panorama.lt lauko terasose!
Skonių atradimai, vištienos mėsainių valgymo čempionatas, gurmaniškos degustacijos – viskas vienoje vietoje tikriems grilio gerbėjams! 🍔
#lovemedia #renginiai #panorama #grillfest #griliofiesta #grilis
#LOVEMEDIARENGINIAI
Drauge su „reVINGIS“ – @galiogroup vystomu nekilnojamojo turto projektu, kylančiu Vingio parko kaimynystėje, ėjimo varžybų dalyvius pakvietėme akimirkai stabtelėti ir įsiamžinti ant įspūdingo žaliuojančio sosto! 📸
Dėkojame @weinkwhatyouthink už idėjos įgyvendinimą! 🌿
#lovemedia #revingis #vingioparkas
#LOVEMEDIARENGINIAI
Gegužės 17 d. @prekybos_miestelis_urmas lankytojus kvietėme į išskirtinį renginį visai šeimai – „Skrydis į kosmosą“. 🚀
Mažieji lankytojai kūrė savo kosminį pasaulį teminėse dirbtuvėlėse, atliko eksperimentus kosmoso laboratorijoje, gamino slime, o norintieji pasijusti tikrais astronautais galėjo išbandyti NASA simuliatorių!
Kosmosas tą dieną buvo arčiau nei bet kada anksčiau – ačiū visiems, kurie skrido kartu! 🌌
#lovemedia #urmas #renginiaiseimai
#LOVEMEDIARENGINIAI
Šuns dieną @panorama.lt paminėjome tarp daugybės vizgančių uodegų! 🐶
Kartu su @aistekabas ir jos žaviąja Coco kvietėme visus keturkojų šeimininkus pasiruošti vasarai su dresūros patarimais, seminarais apie augintinių sveikatą ir pokalbiais apie šunų psichologiją.
O dabar – metas prisiminti gražiausias akimirkas! 🎥
#lovemedia #renginiai #sunsdiena #panorama
#LOVEMEDIARENGINIAI
Dalijamės akimirkomis iš lietuviško kortų žaidimo „CatutO!“ pristatymo, kuris į @europa_pc pritraukė daugybę smalsuolių ir žaidimų entuaziastų! 😻
Šypsenos, murkimai, strateginiai ėjimai, katiniški kostiumai ir dovanų pilnos letenėlės – visa tai telpa į vieną žodį: MIAU!
Ačiū visiems, kurie buvote!
#lovemedia #renginiai #pceuropa
#LOVEMEDIARENGINIAI
Džiaugiamės turėję galimybę susiburti į @homa.lietuva talką „Gilužio Rivjeroje“ kartu su @rytasvilnius žaidėjais ir Vilniaus atliekų sistemos administratoriaus VASA atstovais.
Vos per 45 minutes surinkome net 21 maišą šiukšlių, tvarkydami Gelūžės ežero pakrantes ir aplinkinius miškus! 🌲
Didžiuojamės galėję prisidėti prie tokios prasmingos iniciatyvos ir priminti, kad kiekvienas mūsų veiksmas kuria švaresnę aplinką visiems. 💚
#lovemedia #talka #bcrytas #homa #vasa #giliuziorivjera
#LOVEMEDIARENGINIAI
Ryškios emocijos, plačios šypsenos ir nepamirštami įspūdžiai – visa tai užpildė @prekybos_miestelis_urmas erdves per „Mokslininkų ir išradėjų“ dieną Kaune! 💫
Dėkojame mūsų nuostabiems partneriams, kurie prisidėjo prie įspūdingos šventės kūrimo – @burbuludede, @robotikosakademija, @edulandas, @vrshoplt ir @vrarena_lietuva! 🤖🫧🎮
Žvilgtelėkite į akimirkas iš renginio – jos kalba pačios už save! 🎥
#lovemedia #renginiai #urmas
#LOVEMEDIARENGINIAI
Balandžio 5-ąją @panorama.lt tapo tikru mados epicentru MADORAMA – nuo naujausių kolekcijų pristatymų iki įkvepiančių pokalbių apie stilių, tvarumą ir mados tendencijas. 🎤👠
Nuoširdus ačiū visiems, kurie dalijosi įžvalgomis, įkvėpė ir padėjo pažvelgti į madą nauju kampu – @_sine_irina, @vintazine_blondine, @violeta.stilius, @joringis, @dosinkevich! 💫
#lovemedia #renginiai #madorama #panorama
#LOVEMEDIARENGINIAI
Kovo 22-osios dienos įspūdžiai iš gyvo podcasťo
@ciatiktarpmusu, vykusio @panorama.lt dar neišblėso –
@aistekabas ir @gelmine_glemzaite užkūrė tikrą juoko ir
stiliaus bangą. Renginio metu atvirai ir su šypsena kalbėta apie moteriškumą, meilę sau, madą ir viską, kas artima kiekvienai iš mūsų ✨
Dalijamės prabėgusio renginio akimirkomis ir su jumis!
Ačiū @cd.style; @loccitanelt; @knygynas_pegasas
@mionetto_nealkoholinis; @sinsay; @livin.lt; @mango
@verocafe 💙
#lovemedia #renginiai #ciatiktarpmusu #panorama
#stilius
#LOVEMEDIARENGINIAI
Dalijamės akimirkomis iš @panorama.lt prabėgusio moteriško humoro ir stiliaus vakaro su @aistekabas ir @gelmine_glemzaite! ✨
@ciatiktarpmusu podcast’as nuskambėjo gyvai prieš gausiai susirinkusią auditoriją, kuri sukūrė ypatingą atmosferą – kupiną nuoširdaus juoko, šypsenų ir nepamirštamų akimirkų. Buvo labai gera! 💙
Dėkojame visiems, kurie buvo kartu: @joringis ; @cd.style ; @loccitanelt ; @knygynas_pegasas ; @mionetto_nealkoholinis ; @sinsay ; @livin.lt ; @mango ; @verocafe 💙
📸 @tauras_gudmantas
#lovemedia #renginiai #panorama #ciatiktarpmusu #stilius #mada
Pastaraisiais metais naujienlaiškių rinkodara išgyvena atgimimą – verslai vis labiau supranta jų vertę, o vartotojai įpranta gauti personalizuotus, jų poreikius atitinkančius pasiūlymus. Tačiau svarbu suprasti, kad naujienlaiškių rinkodara apima kur kas daugiau nei vien tik naujienlaiškius.
Tai taip pat yra ir automatizuotos kampanijos, kurios ne tik didina pardavimus, bet ir stabiliai augina prenumeratorių bei lojalių klientų skaičių. Pastebima, kad dažnai jos gerokai efektyviau generuoja pajamas nei įprasti naujienlaiškiai.
Plačiau apie tai, kodėl verslai turėtų išnaudoti šią rinkodaros priemonę, pasakoja kūrybinės agentūros „Love media“ projektų vadovė Gerda Šipailė @gerdeja.
#lovemedia #naujienlaiskiurinkodara #automatizacijos #naujienlaiskiai #verslas
#LOVEMEDIARENGINIAI
Dalijamės dar keletu akimirkų iš kovo 15 d. @mega.lt nuaidėjusios @joseralietuva Augintinių sveikatos dienos! 🐶🐱
Dėkojame visiems dalyviams ir partneriams @dgaidamavicius ; @ruminavet ; KRKA ; @weinkwhatyouthink 💙
#lovemedia #augintiniusveikatosdiena #joseralietuva #pcmega
#LOVEMEDIARENGINIAI
Kovo 15 d. @mega.lt buvo pilna džiaugsmingų lojimų, smalsių nosyčių ir laimingų šeimininkų – @joseralietuva Augintinių sveikatos diena čia sukvietė visus keturkojų mylėtojus! 💙
Renginys buvo kupinas naudingų žinių, linksmų fotosesijų su @dgaidamavicius, smagių susitikimų ir, žinoma, daugybės pūkuotų herojų! 🐕
Dėkojame @ruminavet, @krkaofficial ir @weinkwhatyouthink už erdvės sprendimus! Ačiū visiems, kurie prisijungė ir dalijosi meile savo augintiniams. Iki kitų kartų! 💙
#lovemedia #augintiniusveikatosdiena #joseralietuva #pcmega
#LOVEMEDIARENGINIAI
Valentino dienos proga Šiaulių „Akropolyje“ buvo organizuojama diskoteka ant ledo, prie kurios įgyvendinimo prisidėjo ir LOVE MEDIA komanda! ✨
Už veidrodinį Valentino kiškį dėkojame @viduramziai_lt, už specialią „Ring for a valentine gift“ sienelę @trendybaras, o už valentiniškų nuotaikų įamžinimui skirtą fotobūdelę ačiū sakome @fotobudele.lt ❤️
#lovemedia #renginiai #valentinodiena #diskotekaantledo
„Ar naujienlaiškiai dar veikia?“
Trumpas atsakymas – TAIP. Ilgas atsakymas – TAIP, jei žinai, kaip juos naudoti.
🔹Vidutinis el. pašto rinkodaros ROI – 36€ už kiekvieną investuotą 1€
🔹Asmenizuoti laiškai generuoja iki 6 kartų daugiau pardavimų nei bendro pobūdžio kampanijos.
Bet ar visi naujienlaiškiai veikia vienodai? Deja, ne.
🎯 Jei siunčiate tik akcijas – tai nėra strategija.
🎯 Jei nėra segmentacijos – turite didelį šansą atsidurti šiukšliadėžėje.
🎯 Jei jūsų atidaromumas krenta – jūsų turinys nėra vertingas prenumeratoriui.
Įdomu, kaip išnaudoti naujienlaiškius teisingai? Rašykite mums žinutę – padėsime jums su naujienlaiškių rinkodara! 📩
#lovemedia #naujienlaiskiai #naujienlaiskiurinkodara
Šią žiemą vykdėme „REOLINK“ namų apsaugos kamerų viešinimo kampaniją per influencerius Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Šios kampanijos tikslas buvo didinti „REOLINK“ kamerų žinomumą Baltijos šalyse. Kampanijos metu buvo pristatytas ir vienas naujausių „REOLINK“ kamerų modelių Duo Series P750. Komunikacija per nuomonės formuotojus buvo vykdoma Reels ir story formatais.
#lovemedia #influenceriurinkodara #nuomonesformuotojai #reolink
Žodžiai „naujienlaiškiai“ ir „automatizacija“ dažnai minimi kartu, tačiau jie turi skirtingas funkcijas ir strategijas el. pašto rinkodaroje.
📩 Naujienlaiškiai – rankiniu būdu siunčiami masiniai el. laiškai
✅ Skirti vienkartinei komunikacijai – pvz., mėnesio naujienos, specialūs pasiūlymai, naujo produkto pristatymas
✅ Visi prenumeratoriai gauna tą patį turinį arba segmentuotas versijas
✅ Siunčiami rankiniu būdu arba suplanuotu laiku
✅ Dažniausiai nepersonalizuoti, nors gali būti pritaikomi tam tikroms auditorijoms
📩 Automatizuoti laiškai (automatizacija) – iš anksto nustatytos, individualizuotos laiškų sekos
✅ Išsiunčiami automatiškai pagal vartotojo veiksmus (pvz., prisiregistravo, paliko prekę krepšelyje, ilgai neapsilankė)
✅ Labai personalizuoti – pritaikyti prie kliento elgsenos ir ankstesnių pirkimų
✅ Veikia 24/7, net kai niekas tiesiogiai neprižiūri
✅ Efektyvesni konversijų atžvilgiu, nes siunčiami tada, kai žmogus yra labiausiai suinteresuotas
Ką geriausia naudoti? Abi strategijos papildo viena kitą! Naujienlaiškiai puikiai tinka masinei komunikacijai, o automatizacija – geriausias sprendimas personalizuotam klientų pritraukimui ir lojalumo skatinimui.
#lovemedia #naujienlaiskiai #naujienlaiskiurinkodara #automatizacija
Pilnatis mieste jaučiasi intensyviau – daugiau chaoso, emocijų, dirglumo. 🌑 Bet kai pasaulis išsibalansuoja, kartu su klientu @europa_pc kviečiame rasti pusiausvyrą. PC „Europa“ – tai erdvė, kurioje gali pabėgti nuo išorinio šurmulio ir atrasti ramybę.
Sukurta koncepcija „SAVYJE, KOL KITI PILNATYJE“ kviečia gyventojus į kitokią pilnatį – ne išorinėje sumaištyje, o vidinėje harmonijoje. Kampanija sukurta bendradarbiaujant su @pipilatesstudija – prekybos centro lankytojams, apsipirkusiems PC „Europa“ už 50 EUR ar daugiau, dovanojama pilateso treniruotė, kurioje per judesį ir kvėpavimą atrandama vidinė ramybė. 🙏
Kūrybinė idėja: @truth.agency
Komunikacijos turinio idėjos ir įgyvendinimas PC EUROPA socialinėje medijoje: LOVE MEDIA agentūra, Gerda Šipailė @gerdeja
#lovemedia #socialinemedia #pceuropa #fullmoon #pilnatis
Kiekvienais metais verslai kartoja tą patį scenarijų: Valentino dieną skatina meilės tematikos pirkimus ir dovanas, Velykoms reklamuoja šventinius rinkinius ir maisto produktus, vasaros sezonu – atostogų prekes, Black Friday – milžiniškas nuolaidas, o prieš Kalėdas – išskirtines dovanas. Tai sukuria situaciją, kai vartotojai gauna vienodas žinutes iš skirtingų prekių ženklų tuo pačiu metu. Dėl šios priežasties reklaminis triukšmas tampa toks intensyvus, kad reklamos nebeveikia taip efektyviai kaip anksčiau.
Ką tai reiškia verslams? Tie, kurie kartoja rinkos diktuojamas šablonines kampanijas, rizikuoja likti nepastebėti. Tad kaip prekių ženklai gali efektyviai išnaudoti sezoniškas progas, bet tuo pačiu išsiskirti ir kurti ilgalaikę vertę? Patarimais dalijasi kūrybinės agentūros „Love media“ projektų vadovė Gerda Šipailė @gerdeja.
#lovemedia #verslai #reklama
Sausis dažnai laikomas ramesniu mėnesiu verslams – šventės baigėsi, pirkėjai taupo, rinkodaros biudžetai peržiūrimi. Bet ar tikrai viskas turi sustoti? 🚀
Tikrai NE! Nedideliam, bet ambicingam verslui teikiame naujienlaiškių rinkodaros ir jų automatizacijos paslaugas, kurių rezultatai – itin džiuginantys. Net ir sausį!🔥
✅ Vidutinis naujienlaiškių atsidarymo procentas sausio mėn. siekė net 50,81 %
✅ Automatizacijų pardavimai > 3,4 karto didesni nei iš naujienlaiškių
✅ Stiprėjantis lojalumas – 16,28 % grįžtančių pirkėjų
Kas padėjo pasiekti tokius rezultatus?
👉 Automatizacija! Automatiniai personalizuoti laiškai, reaguojantys į kliento veiksmus.
👉 Tinkamai segmentuoti prenumeratoriai pagal įsitraukimą.
👉 Daugiau testavimo, mažiau spėliojimo – duomenimis grįsta rinkodara.
Norite, kad jūsų verslo pardavimai taip pat augtų be didelių papildomų pastangų? Rašykite mums el.paštu armina@lovemedia.lt ir paverskime jūsų „sausąjį sausį“ į klestinčią rinkodaros strategiją! 📩
#LOVEMEDIARENGINIAI
Džiaugiamės drauge su @weinkwhatyouthink galėję prisidėti prie filmo „Ežiukas Sonic 3“ premjeros renginių Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ @akropolislietuva!
Animacinio filmo gerbėjai ne tik turėjo galimybę mėlynai nusidažyti plaukus ir pasipuošti blizgančiomis tatuiruotėmis su herojaus simboliu, bet ir susitikti bei pabendrauti su ežiuku Sonic!
#lovemedia #renginiai #eziukassonic #premjera
✨ Šventės – tai laikas dalintis, dėkoti ir daryti gerus, gražius darbus. Šiais metais nusprendėme dovanoti ne materialias dovanas, o šypsenas – skyrėme paramą @raudonosnosys organizacijai, kuri savo veikla sušildo vaikų širdis. 🎭💖
Ačiū Jums, mūsų klientai ir partneriai, už tai, kad buvote kartu, pasitikėjote mumis ir leidote kurti smagius bei prasmingus projektus! Jūsų palaikymas mums reiškia labai daug – be Jūsų tai nebūtų įmanoma.
Linkime jaukių, džiaugsmingų ir širdį šildančių švenčių! 🎄 Tegul 2025-ieji bus dar įdomesni ir kupini bendrų pergalių.
#Dėkingumas #Šventės #RaudonosNosys
Šiais metais kalėdinis LOVE MEDIA vakarėlis įkvėpė pažvelgti giliau – ne tik į metus, bet ir į save. 🎄✨ Su @psigidelia piešėme vidines vizijas, kurios tapo ne tik kūrybine pramoga, bet ir prasmingu laiku sustoti, pagalvoti ir pajusti. Kūryba jungia – dėkojame už šią unikalią patirtį! 🎨💭
#lovemedia #vidinevizija